Isnin, 9 November 2009

Trend Menggunakan Air Mineral untuk gaya hidup masa hadapan


Sebotol air mineral yang dijual dipasaran amat mahal harganya dan kebiasaannya dibeli serta dinikmati oleh golongan berada. Bayangkan berapa banyak yang perlu dibelanjakan untuk menampung kos membeli air mineral bagi kerja-kerja dirumah - pasti mencecah ribuan ringgit sebulan, Tetapi menerusi teknologi terkini Pelan Air Mineral Famili Diamond,tiada lagi halangan untuk menikmati air mineral. Dengan yuran bulanan yang rendah, anda akan mendapat menafaat air mineral sepuas puasnya tanpa had dirumah. Tidak kira sebanyak mana pun yang anda perlukan sama ada 1 liter atau 50 liter,kos yang perlu anda tampung sama seperti harga sebotol kecil air mineral di pasaran. Kini anda boleh memasak nasi menggulai,merenah sup,membuat minuman kegemaran atau membancuh susu menggunakan air mineral yang bermutu tinggi. Malah anda juga boleh menyiram pokok hiasan,membela ikan hiasan atau mencuci muka menggunakan air mineral.

Tiada lagi bil yang tinggi atau bersusah payah ke kaki pergunungan dan meredah kawasan berlitup air yang secara tidak langsung memusnahkan sistem ekologi semata-mata hendak mendapatkan bekalan air mineral berharga. Hanya membuka paip, anda boleh terus menikmati limpahan air mineral yang meningkatkan mutu kehidupan anda. Air mineral Diamond-gaya terbaru untuk kehidupan masa hadapan.

Sertai Pelan Air Mineral Famili Diamond sekarang. Dengan Hanya membayar yuran bulanan yang paling rendah(sama seperti kadar bayaran terendah bil elektrik,gas,telefon dan akses internet) anda akan dapat nikmati bekalan air mineral bermutu lagi menyihatkan untuk seisi keluarga tanpa batasan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan