Isnin, 9 November 2009

Membongkar Rahsia Manik Seramik Berharga

Bagi mendapatkan formula mencipta air mineral,pakar air Diamond menghimpunkan sejenis batu mineral berharga dan menggabungkan ia dengan Zisha serta beberapa jenis tanah terpilih untuk membentuk manik seramik istimewa.Kaedah ini berupaya menghasilkan mineral didalam air dengan lebih mudah.

Beratus-ratus manik seramik dimasukkan ke dalam penapis bertujuan untuk menambah luas antaramuka air dengan manik.Apabila air paip di rumah melalui Sistem Air Mineral Diamond,manik seramik akan menambah kandungan mineral didalamnya menjadikan ia tulen dan berkhasiat seperti air mineral semula jadi.

Ternyata kebijaksanaan manusia mampu mencipta cara menghasilkan air mineral tanpa perlu menunggu prosses geologi yang lama dan panjanag, Justeru tidak perlulah seseorang itu meredah hutan atau mengembara sehingga ke kaki gunung untuk meminum seteguk air mineral sedangkan ia boleh didapati dengan mudah dirumah sendiri menggunakan teknologi Air Minerel Diamond.

Tanpa perlu memusnahkan ekologi dan keseimbangan ekosistem,pembaziran tenaga serta wang ringgit anda kini boleh beristirehat dirumah sambil menikmati keenakan air mineral yang berkhasiat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan